Funny history recognition of Korea 4 : It is not true that ” Japan performed the terrible colony rule for Korea”.

Japan invested Korea in education, medical care, industry, society infrastructure as some same Japan not “a colony” and pushed forward the modernization.
The population increased. The population : 13,130 thousand in 1910 the annexation → 25,530 thousand in 1944. India and Indonesia which “were a colony” reduced the population.
The average life span lengthened to double. 24 years old in 1910 → 45 years old in 1945. This was the result that worked on public sanitation, for example, pulling water and sewage.
touchigoAfter the annexation of Korea.
1900In 1900 before the annexation.

Japan also laid emphasis on education. The elementary school has been equal in nothing to be. →An elementary school was installed in the all the villages, and the number became 5,213 schools. Japan founded Seoul empire University in 1944.
“The Japanese military academy accepted the entrance to school of the Korean. In those days, foreign countries did not accept the human entrance to the military academy of the own country of the colony people.” 崔三然, a Korean said. Japan did not discriminate against Koreans in the education either.
At that time, European countries and U.S discriminated a colony from an own country definitely. The countries ran the colony as an object of exploitation and the colony was discriminated. It was naturally thought. Japan “merged” Korea not to discriminate and it was totally different from the colonial rule of so-called foreign countries.

한국 4 의 재미있는 역사 인식 : “일본은 한국 에 대한 끔찍한 식민지 의 규칙을 수행 는 ” 옳지 않다 .

일본은 일부 같은 일본 없습니다 ” 식민지 “로 교육, 의료 , 산업, 사회 인프라 의 한국 투자 와 근대화를 진행 .
인구는 증가했다. 인구 : 1944 년 1910 년 13,130 천 합병 → 25,530 천 . “식민지 있었다 ” 인도와 인도네시아는 인구 감소 .
평균 수명은 두 배로 길어 . 1945 년 45 세 → 1910 년 24 세 . 이것은 물과 하수 를 당겨 , 예를 들어 , 공중 위생 에서 일한 결과였다 .
일본 은 교육 에 중점을 놓았다. 초등학교 할게 동등 하고있다. → 초등학교 는 모든 마을 에 설치되어 , 그 수는 5,213 학교 가되었다 . 일본은 1944 년 서울 제국 대학 을 설립했다.
” 일본의 군사 아카데미 는 한국 의 입학 을 받아 들였다. 그 당시에는 , 해외 식민지 의 사람들이 자신의 나라의 군사 아카데미 에 인간의 입학 을 허용하지 않았다. “崔 三 然, 한국 은 말했다. 일본은 어느교육에 한국인 을 차별 하지 않았다.
그 당시 유럽 국가 와 미국은 확실히 자신의 나라에서 식민지를 차별 . 착취와 식민지 의 목적 이 식별 되었을 때 국가 는 식민지를 달렸다. 그것은 자연적으로 생각되었다 . 일본은 한국이 차별 하지 않는 ” 병합 ” 과 이른바 외국 의 식민 통치 는 완전히 달랐다.

“나는 88세입니다. 이제 사실을 말하고 싶습니다.” [최기호 가야대학 객원교수]
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韓国おかしな歴史認識4「韓国併合後植民地としてひどい統治を行なった。」:×

朝鮮を「植民地」ではなく同じ日本の一部として、教育・医療・工業・社会インフラに投資し近代化をすすめました。
人口は増加。人口  1,313万人(1910) → 2,553万人(1944)。「植民地」だったインドやインドネシアは人口を減らしています。
平均寿命は2倍に。 24歳(1910)→45歳(1945)これは、上下水道を引くなど公衆衛生に取り組んだ結果です。
教育にも力を入れました。無いに等しい →小学校が全部の村に設置され、小学校5,213校に (1944) 年には(ソウル)京城帝国大学を創設しています。
「日本の陸軍士官学校には朝鮮人の入学を認めていました。当時の諸外国では自国の陸軍士官学校に植民地の人間の入学を認めたりしませんでした。」日本は教育においても差別をしていなかった。(韓国人である崔三然(さい・さんぜん)氏)
当時の諸外国は本国と植民地を明確に差別していました。植民地とは搾取の対象として経営するものであって差別されて当然でした。日本は差別をしないように「併合」したわけで、いわゆる諸外国の植民地支配とはまったく違っていました。

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